Найти мужа online

как найти достойного мужчину на сайте знакомств

только для девушек, которые ищут серьезных отношений

И ради этого готовых на подвиги: делать фото, разговаривать с ними в сети и по телефону и ходить на свидания

This is a long-form sales page (or a "hybrid" sales page, by some people's definition - more about that later). Yes, there's a lot of text here and that might look intimidating. But trust me, it's a good thing.

You may think that people won't want to read so much text, but that's not true. Don't be afraid to take your time and write everything that needs to be said, to convince even your most skeptical prospect. In fact, that's exactly what a long-form sales page is about: it's for you to say everything that needs to be said about your product.

"But no one likes a wall of text!" I hear you say. 

Well, that's true. And that's why we're not presenting our visitors with an intimidating wall of text, here.​


модуль 1: подготовка к знакомствам

Прежде чем начать готовить свои фото или писать текст на сайте, вам нужно понять, кто вам нужен. Исходя их этого вы будете уже решать, какие вам нужны фото и какой вам нужен текст. Вы узнаете:

  • Самая распространенная ловушка, в которую попадает 98% женщин при интернет знакомствах и как ее избежать! Женщины обычно говорят “и почему я раньше этого не учитывала, ведь знала же!”
  • 3 важнейших качества для успешных интернет знакомств. Проявляю их вы радикально увеличиваете свои результаты. Не зная о них вы идете к провалу от самого старта
  • Почему навык интернет знакомств необходим даже и для ваших дальнейших отношений: с любимым мужчиной, с друзьями, семьей и даже в бизнесе
  • Миф о “самом лучшем сайте знакомств”… и его разрушение
  • Сколько времени можно находиться на одном и том же сайте, когда оттуда уходить и когда возвращаться, если это нужно
  • Почему знакомства и интернете - это маркетинг, а не личные отношения и как произвести переворот своего мышления, чтобы ваш интернет конвейер заработал
  • Обычно женщины стараются произвести впечатление или понравится, но это не работает. В чем цель первичной переписки
  • Как не зависать в бесперспективном общении
  • Как перестать отсекать потоки мужчин
  • Почему не стоит писать самым интересным в первую очередь

модуль 2: ваше фото

  • Как научиться делать хорошие фото
  • Самые распространенные ошибки
  • Если вам трудно фотографироваться
  • Лицо крупным планом
  • Четкая линия овала лица
  • Фото в полный рост
  • Фото - действие
  • Принципы подбора фото, которые помогут вам получить нужный результат
  • Профессиональный фотограф не является залогом вашего успеха. Вы можете делать собственные фото просто следуя этим принципам
  • Сколько нужно фотографий и каких
  • Принципы отсева фото, даже если вам кажется, что они красивые

модуль 3: какой мужчина вам нужен

  • Как реалистичные ожидания сделают вас счастливее, привлекательнее для мужчин, и приведут к встрече с ТЕМ САМЫМ гораздо быстрее
  • На каждом сайте знакомств есть какое-то количество качественных мужчин, которые ищут женщину для СЕРЬЕЗНЫХ отношений. Вы узнаете, кто они и как до них добраться
  • Как определить, отвечать этому мужчине или нет. Если вы не будете их использовать, то чаще будете входить в контакт с мутными личностями, тратить свое время и нервы
  • Как лишние критерии урезают ваши шансы и как быть разборчивее, чем Гарвард и при этом иметь много вариантов
  • Как научиться разбираться в средних мужчинах (не супер красавец на фото и не блестящий текст), которые в жизни зачастую оказываются лучше красавцев и “крутых парней”
  • Как быть открытой к тем категориям мужчин, которые вы раньше не рассматривали и чем открытость отличается от согласия на худшее
  • Как облегчить свою работу через честность с самой собой и за счет этого быстрее прийти к результату

модуль 4: ваша анкета на сайте

  • Как легко и быстро создать привлекательный профайл. Вы удивитесь, насколько быстро это можно сделать, и будете поражены, насколько это изменит количество внимания к вам
  • Быстрый и легкий метод создания интригующего и цепляющего имени, которое станет первым крючком для вашего типа мужчин
  • 5 стратегий написания анкеты, которые вы можете использовать прямо сейчас, чтобы запустить поток качественных мужчин
  • Как ПОКАЗЫВАТЬ, какая вы, вместо того, чтобы РАССКАЗЫВАТЬ. Как только вы поймете разницу и научитесь показывать себя, вы ощутите существенное увеличение потока качественного внимания
  • Длинный и скучный или короткий и ни о чем не говорящий? Сколько надо слов, чтобы привлечь, заинтриговать, и дать импульс написать вам сообщение
  • Как рассказывать историю в одном предложении. Запоминающиеся истории поднимают вашу привлекательность и ценность
  • Какие качества стоит подчеркивать, а какие оставлять за кадром. Это не очевидно и часто женщины делают совершенно противоположное
  • Сила конкретики. И почему никогда нельзя писать о себе “веселая, добрая, нежная, отзывчивая. Люблю музыку, кино, бывать на природе, море и путешествия” и что писать вместо этого
  • Как делать тонкий самопиар, чтобы это не выглядело хвастовством
  • О чем можно солгать ради успеха и как

модуль 5: процесс знакомств

  • Почему контакты с меньшим количеством мужчин эффективнее “ковровой бомбардировки”, которую обычно рекомендуют
  • Холодная и жестокая правда о том, как получить внимание самых интересных и популярных мужчин. Она неприятна, но может сэкономить вам годы, защитив от бесполезных поисков
  • Как выявлять лжецов, имитаторов, и неудачников на подлете
  • Как правильно использовать юмор и эмоции. Многие используют их неправильно и не понимают, почему нет никакого результата
  • Почему мужчины просят номер и не звонят
  • Как еще более точно нацеливаться на нужных вам мужчин через первые сообщения. Зачастую это самая важная часть общения. Как сразу отсеять бесперспективных
  • Как писать сообщения, которые разожгут интерес к вам
  • Как комплимент мужчине может испортить все дело и что писать вместо него
  • Как не испортить все дело, ставя на пьедестал каждого мужчину, который вам понравился
  • Формула “фан фикшн” которая поможет вам не лезь в карман за остроумным ответом. Письменная речь - ваш основной инструмент в интернет знакомствах, и эта формула поможет вам быть более привлекательной и интригующей в письменном общении
  • Когда вам выгоднее быть поверхностной, а не проницательной. ПЛЮС – почему не надо стараться узнать о нем как можно больше прежде, чем вы увидитесь в реале
  • Секрет быстрого установления неформальных отношений с самого начала общения. Как сделать общение интересным и захватывающим
  • Как правильно задавать вопросы в письменном общении. Вопросы вам очень помогут установить доверие, но только если вы задаете их правильно
  • Как притормозить мужчину, которому не терпится встретиться, не потеряв его
  • Как гладко переходить из онлайна в реальный мир. И сколько нужно ждать до того, как встретиться
  • Почему правила обычного ухаживания не подходят к интернет знакомствам. Например, как и почему писать мужчине первой и при этом он не подумает, что вы за ним бегаете
  • Как писать мужчине первой уверенно, игриво и интересно
  • Как не позволить беседе затухать и вновь делать ее интересной, веселой и флиртовой
  • Настоящая причина того, что мужчины исчезают после непродолжительной переписки.Это сбережет вас от переживаний и мучительных попыток найти причину в себе
  • Что такое “телефонное свидание” и как оно сохранит вам время и усилия
  • В каком случае стоит перестать отвечать. Как аккуратно и вежливо отказать мужчине, которого не хочется обижать

Some of your visitors will be readers and others will be scanners. The readers will start at the top and read every. single. word. until they reach the end of the page (or until they can't wait any longer and decide to buy). The scanners, on the other hand, will skip about, looking for things that matter to them specifically.

The scanners want to be convinced just as much as the readers do, they are just looking for information in a different way.​

What you're looking at right now is the second block consisting of a main heading and a section of text. Break up all of your content into blocks like this to make everything easier to read, easier to understand and easier to navigate. You'll also notice that none of the paragraphs here are more than 4-5 lines high (on a large screen, anyway. Yes - this page is fully mobile responsive).

Oh, and what's going on here? Below is an image block. It lets you visually communicate some of the points you are making (which is also great to get those scanners' attention).

Keep it simple. A nice icon and one benefit is plenty.

Don't over-explain. Illustrate and let them read on.

You can always write more about this, below.


Бонус 1.

Remember that long form sales pages are about relating to your reader. Don't jump right in and start talking about your product.

Instead, tell a story. Write about how things feel. Write about problems, frustrations, experiences, triumphs. Think about a movie or TV series - it's all about the characters and how much you care about them. And you only care about them if you can relate to them.​

Trying to sell too soon is the most commonly made mistake - not only on long form sales pages. Even if your page is short and visual, without relating to your customer, you can't make sales.

Also remember that what you're looking at is only a template. Maybe you want to spend more time on the story. Maybe you want to add several more headline + text blocks, to really elaborate and evoke emotions. With Thrive, you can easily do so (just duplicate some of the existing blocks). Let the template inspire you, but don't let it limit you.

Next, we have another section to bring some visual variance to the page:

  • Create a nice list of points here. What are the points about? Anything you want. This could be a summary of the page so far, for example (remember those scanners?).
  • It could be a list of lessons learned. The conclusions you've come to, on your journey so far. This will make a great segue to starting to present your product.
  • Once you know this, you'll want my product. That's the result you should aim for, with your content. Once your reader understands the story and all the points you've made, they will see that they must have your product (or service, or whatever you're selling).

In this Next Text Block, You Can Start Transitioning to Your Solution...

You've set the scene. You've captured your visitors' attention. You've related to them and told them everything they need to know to truly understand what your product is about. Now it's time to start introducing them to the product.

Keep one thing in mind: your product is the solution. At first, don't talk about it in terms of a product. Talk about how you found a solution and about how this same solution can help others too. Why do all this? Because if you set it up right, you will be the opposite of the slimy, used car salesman stereotype we all despise... you will not be pushing product, you'll be doing everyone a favor.

Here's a Small Sub-Heading for Extra Emphasis.

You can use smaller sub-headings like the one above to make an important point or for quotes that relate to your story. Notice how non-fiction authors love to use quotes throughout their books? That's because quotes are a nice change of page and they lend authority and gravitas to what you're saying.

Similarly, you can use subtle text highlights and other text formatting to draw your reader's eye to important parts of the text. This also helps break up the page, to prevent wall-of-text-syndrome.

Yes, Now it's Finally Time for the Big Reveal - Product Name

The Product (or Service) that is the Perfect Resolution to the Story.

Now it's time to be very specific. Talk about your product, what it is, what your customer gets when they purchase. At this point, after all the buildup, your readers really want to know what you have to offer, so don't hold back.

  1. Show a Product Image: It's always a good idea to visualize your product. Even if it's a digital product or a service, find some way to make it tangible - with an image.
  2. The Power of the Points List: use this list to mention the most important benefits of your product. These are the things that make it a must-buy.
  3. Time to Shine: be as specific as possible and always remember: it's about benefits, not features. You can mention features, of course, but always do so along with mentioning an important benefit.

See what some of our customers have to say:

"Social Proof With Customer Testimonials..."

"Customer testimonials are a powerful conversion element. Display them here to demonstrate that your product has many customers and that those customers are very happy with their purchase.

We like to do what many others have done already. There's safety in numbers. Testimonials can be used to give your visitor that sense of safety."

Helene Moore Marketing Assistant

"The Perfect Testimonial..."

"The perfect testimonial looks a lot like this one: it has a heading (this shows the best part of the testimonial), one or two paragraphs of text, an image, a name and (optionally) a role to go along with the name. Also note the use of quotation marks in the testimonial text."

PAUL SCHMIDT Office Manager

Start Your Free, No Risk, 30-day trial!

This is the first call to action for your readers to become customers.

100% Satisfaction Guarantee

You are fully protected by our 100% Satisfaction-Guarantee. If you don't increase your website's conversion rate or revenues over the next 30 days, just let us know and we'll send you a prompt refund.

"Add Some More Testimonials Here..."

"Can you have too many testimonials? Yes, but it's difficult to do. :)

Feel free to add many testimonials directly to this page.​ If you have dozens of testimonials, you might want to only add 10-15 of the best ones to the page and add a link 'more testimonials' link that goes to a page with all the others.

We'll use filler text for the rest of the testimonials on this template."

Helene Moore Marketing Assistant

Sagittis vel Inceptus Aeneam

"Sed non neque elit. Sed ut imperdiet nisi. Proin condimentum fermentum nunc. Etiam pharetra, erat sed fermentum feugiat, Velit mauris egestas quam, ut aliquam massa nisl quis neque. Suspendisse in orci enim. Etiam pharetra, erat sed fermentum feugiat, velit mauris - ut aliquam massa nisl quis neque. Suspendisse in orci enim. velit aliquet."

MARC JACOBS CEO - Elite

Velit mauris egestas duius ut

"Sed non neque elit. Sed ut imperdiet nisi. Proin condimentum fermentum nunc. Etiam pharetra, erat sed fermentum feugiat, Velit mauris egestas quam, ut aliquam massa nisl quis neque.

( Etiam pharetra, erat sed auctor ut fermentum feugiat, velit mauris.)"

LUANA MAI Web Designer

Address Your Visitor's Last-Minute Objections

After the first call to action, use testimonials, case studies, more points lists and more text blocks to address all possible objections your visitors may have. Knowing these objections is very important... and you can learn all about them by talking to your customers and visitors. Give them a way to communicate with you and you'll quickly learn what's on your reader's mind as she goes through this page.

This part of the sales page can be a lot longer than it is in this template. There may be many objections that come up and you can address them all. If you dedicate a separate text block or a sub-heading to each one, your visitors can easily find the ones they have on their minds and skip the rest.

This is the Kind of Sub-Heading You Can Use

People are risk averse. We dread making a mistake and wasting our time and money on something that turns out to be rubbish. This is the part of the sales page where you can appease all those worries.

Start Your Free, No Risk, 30-day trial!

After all the additional convincing you've done, this is the second call-to-action to get the product.

"Add a quote here (it can be a quote from yourself, from the story or an authority quote from someone else). Something that puts a nice closing line on the story above.”


P.S.: Welcome to the post script section of the page. You can have one or several of these. This part is all about loss aversion. Here is where you can remind your reader that if they don't jump on this opportunity right now they will be missing out.


close